ایران مال کجاست؟
نوشته شده توسط : سینا

مرکر خرید ایران مال یکی از بهترین و مجلل  ترین مراکز تجاری در تهران است.این مجتمع فقط یک مرکز خرید نیست بلکه دارای مکان های تفریحی، ورزشی، فرهنگی، عمومی و... می باشد که در غرب تهران نرسیده  به محدوده دریای چیتگر واقع قرار دارد. جالب است بدانید این مرکز از دبی مال بزرگ تر و جزء 5 مال برتر دنیا می باشد. بسیاری از برندهای مطرح در این مجموعه فعال می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با جاذبه های دیگر ایران مال آشنا شوید.

آغاز ایران مال

مرکز خرید ایران مال در اردیبهشت سال 1397 تاسیس و در اواخر 1399 به بهره برداری رسید. بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه با ۱٬۴۰۰٬۰۰۰ آغاز و در طی سال های بعد به مساحت آن افزوده شده است. پروژه ایران مال شامل: فودکورت، پردیس سینمایی ایران مال، پیست یخ، هتل های پنج ستاره، کتابخانه، موزه و...می باشد که در ادامه در مورد آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد. 

پیست یخ ایران مال 

برای اینکه بدانید ایران مال کجاست و چه امکاناتی دارد با ما همراه باشید. این مرکز دارای پیست یخ پاتیناژ می باشد.  این پانتیاژ دارای پیشرفته ترین و به روزترین وسایل می باشد. این ورزش مفرح علاوه بر هیجان دارای خطرات احتمالی نیزهست در نتیجه برای کاهش این خطرات نیاز به وسایل ایمنی و لباس های مخصوصی از جمله کفش اسکی، ژاکت کلفت، کلاه و دستکش، چوب اسکی، جوراب اسکی، کلاه ایمنی و... است که به راحتی می توانید این تجهیزات را اجاره کنید. علاقه مندان به این رشته ورزشی می توانند در کلاس های آموزشی به طور گروهی و خصوصی ثبت نام کنند.

ایران مال

هتل های پنج ستاره ایران مال

مساحت زیر بنای هتل های پنج ستاره ایران مال یک میلیون و هفت صد هزار متر مربع است. این پروژه در سال 1390 راه اندازی و در شرق مجموعه واقع شده است و به دو بخش شمال و جنوب تقسیم می شود. هتل جنوبی دارای 211 اتاق و هتل شمالی دارای 119 اتاق است که دارای ورودی چشم انداز و  امکانات به روز می باشد. در مقایسه با هتل های کیش که بیشتر در تور کیش دیده اید میتواند رقابت خوبی با آنها داشته باشد.

ایران مال کجاست

فودکورت ایران مال

فودکورت به غرفه هایی گفته می شود که آماده سرویس دهی هستند و دور تا دور یک محوطه بزرگ قرار دارند، در وسط سالن فودکورت میز و صندلی برای سرو کردن می باشد، برخی از آنها دارای تراس های بزرگ و مجلل هستند فودکورت ایران مال هم به همین صورت می باشد و فضای آن طوری طراحی شده که می توان همراه با خوردن غذای مورد علاقه ی خود از محیط زیبا نیز لذت ببرید. این رستوران ها دارای غذاهای بین المللی نیز هستند که شاید بسیاری از افراد مشتاق تست کردن این غذاها باشند.

فودکورت ایران مال

کتابخانه جندی شاپور ایران مال

فضای این کتابخانه از نظر معماری مشابه معماری قرن 16 اروپا می باشد مساحت این کتابخانه حدود 3300 متر مربع است و دارای فضایی دلنشین و آرامی برای علاقمندان مطالعه است. حدود 67 هزار جلد کتاب در طبقه های چوبی زیبای آن وجود دارد و عنوان کتاب ها بر روی هر موضوعی نوشته شده و شما می توانید به راحتی عنوان مدنظرتان مراجعه کنید از آنجایی که فضای آن بسیار باشکوه و مجلل است می تواند سوژه ای برای عکاسی نیز باشد همچنین در آینده فروشگاهی افتتاح می شود که شما می توانید به راحتی کتاب دلخواه خود را از آنجا تهیه کنید.

ایران مال

پردیس سینمایی ایران مال 

این مجموعه توسعه یافته به عنوان مجهزترین سینمای ایران در غرب تهران واقع شده و 12 سالن دارد که در آینده ای نزدیک تعداد آن به بیش از 40 سالن خواهد رسید ظرفیت این سالن ها بیش از 1800 نفر است که دارای تجهیزات ، فناوری به روز و کیفیت فیلم 4k است همچنین افرادی که به هیجان و ترس علاقه دارند می توانند از سینما سه بعدی این مجموعه استفاده کنند. دیگر امکانات این مجموعه کافه سینما می باشد که بسیار نزدیک ایران مال قرارگرفته است اگر روزی گذرتان به ایران مال افتاد حتما از سینمای آن دیدن کنید و خاطره ای دل انگیز برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

ایران مال

موزه ایران مال

موزه ها مکانی برای انتقال فرهنگ از گذشته به آینده است.موزه ایران مال هم یکی دیگر از جاهای دیدنی تهران می باشد که مساحتی 1500 متر مربع دارد اسم این موزه، موزه ی داد و ستد یا تاریخ تجارت است که بازگوی تجارت ایران با جهان است. 

هایپر استار ایران مال

مرکز خرید ایران مال تنوع بسیار بالایی دارد که شامل: کالاهای مصرفی  غذاها، میوه، سبزیجات، لبنیات ، بهداشتی و ارایشی و ...مواد مصرفی لوازم خانگی، لوازم برقی، لوازم جانبی و ... می باشد که شما می توانید این محصولات را با قیمت مناسب تهیه کنید.

ایران مال کجاست؟

دسترسی به ایران مال در حال حاضر با ماشین شخصی بهترین گزینه است چرا که این مکان مترو ندارد. آدرس  : تهران اتوبان شهید همت بزرگ راه خرازی مرکز خرید ایران مال می باشد. گردشگران تور تهران می توانند از سرویس شاتل این مجموعه استفاده کنند جالب است بدانید این تاکسی ها خدمات خود را از درب منزل و  در خود مجموعه هم به گردشگران عرضه می نماید. 





:: برچسب‌ها: ایران مال کجاست , جاهای دیدنی تهران , ایران مال , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: